top of page

FOLLOW ME:

Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Met gemak wat centimeters kwijt

Fitnessen, hardlopen, diëten, dansen allemaal verschillende manieren om af te vallen. Je moet er alleen wel de nodige moeite voor doen. Minsten drie keer per week naar de sportschool en spierpijn hoort daar ook gewoon bij. Of kan het ook anders?

Easyslim.nu Ik ben op bezoek gegaan bij Dominique Babb eigenaresse van een franchisevestiging Easyslim.nu in Ypenburg. Easyslim.nu heeft nu 32 vestigingen door heel Nederland. De hoofdvestiging van Karin Hut is gevestigd in Almere-Stad. De franchiseformule maakt gebruik van een Zwitsers apparaat. Karin Hut is sinds 2015 tevens de enige importeur in Nederland.

In januari is Dominique begonnen nadat ze zelf een keer een easy slim behandeling heeft gehad. Na 2 keer wist ze wat ze wilde een eigen franchisevestiging om anderen te helpen bij het gemakkelijk afvallen. Met veel plezier doet ze haar werk en maken tevreden klanten haar natuurlijk blij. Easyslim.nu Ypenburg zit op de Laan van Waalhaven 98. Voor de deur heeft ze drie parkeerplekken tot haar beschikking. Bij binnenkomst van het pand ga je met de trap naar de eerste etage waar je terecht komt in een mooie grote ruimte. Neem je gezelschap mee dan kan hij of zij plaats nemen in de wachtkamer, die voorzien is van televisie en een ruime bank. De uitstraling van het pand is gezellig en rustgevend, heel erg zen. Je kunt tijdens de behandeling lekker een boekje lezen of door het eigen tijdschrift van Easyslim.nu bladeren, OEasy. Daar staat ook een leuk stukje in dat Dominique zelf heeft geschreven.

Hoe werkt het?

Maar wat doet easyslim precies en is het echt zo easy om slim door het leven te gaan. Easyslim.nu is een afslankstudio waar je met behulp van een gepatenteerd en geavanceerd apparaat afslankt en spieren opbouwt. Het Systeem maakt gebruik van ultrasound techniek dat vet uit de vetcel lostrilt en via het lymfestelsel afgevoerd wordt. Tegelijkertijd wordt door elektrostimulatie spieren opgebouwd. Hierdoor wordt cellulitis minder en wordt de huid weer mooi strak.

Het is niet geheel zonder moeite centimeters verliezen. Ik zeg altijd tegen mijn kinderen dat als je echt iets wilt bereiken dan zal je daar moeite voor moeten doen. En dat is met easyslim.nu ook. Ja, je ziet wel degelijk resultaat na de eerste behandeling. Maar je moet wel wat doen om dat resultaat vast te houden. Het is niet één keer in de week ontspannen liggen en verder hoef je niks te doen. Als je alleen maar junkfood en taartjes met slagroom eet zal je niet de resultaten behalen waar je op hoopt. Je zult zeker moeten letten op je eten. Je hoeft geen speciaal dieet te volgen maar gezond eten is wel aan te raden.

Dan lig ik opeens aan een apparaat.

Tijdens mijn gesprek met Dominique stelt ze voor om het een keer uit te proberen. Nee ik ben niet dik en ik hoor de mensen die me kennen al zeggen: "Dat heb jij toch niet nodig". Misschien niet maar om te weten waar ik over ga schrijven sta ik me nog geen minuut later uit te kleden.

Officieel mag je de dag van de behandeling geen koolhydraten eten en ook geen zuivelproducten gebruiken. Daarbij komt dat je die dag 2,5 LITER water moet drinken. Ik kom normaal gesproken net aan een liter per dag en dan heb ik veel gedronken. Eén uur voor de behandeling en een uur na de behandeling mag je ook niet eten. Drinken mag gelukkig wel. Ik had alleen in de ochtend een boterham op en twee koppen thee. Een uur voor de behandeling had ik toevallig nog niks gegeten (eigenlijk had ik al ruim twee uur niks gegeten).

Dan sta je daar in je onderbroek en hemd met mijn ongeschoren benen. Dominique heeft me als eerst opgemeten zodat we het verschil aan het eind goed kunnen zien. Dit is standaardprocedure. Ze noteert alles netjes en dan mag ik gaan liggen. Ik krijg de hele rataplan zegt ze armen, benen, billen en buik. En ik ben toch een beetje zenuwachtig. Vroeger hadden we thuis een ABB-trainer die gaf ook elektrische schokjes en ik vond altijd een naar gevoel. Ik kon het ook nooit op een hoge stand zetten, omdat ik niet tegen het gevoel kon. Ik ging ervan uit dat dit hetzelfde zou voelen.

Dan plaatst ze een band om mijn benen, heup, buik en armen vervolgens mag ik gaan liggen. Ze smeert de apparaten in met een gel (wat heel koud is) en plaatst ze onder de banden. Ze legt uit dat ze het basisprogramma gaat aanzetten dat bestaat uit 2 delen. De eerste 20 minuten van het programma is anders dan de laatste 20 minuten. Om de beurt zet ze alle onderdelen aan beginnend aan de rechterkant met mijn armen. Die zijn het gevoeligst bij de meeste mensen legt Dominique uit. Vervolgens m'n buik, heup/billen en daarna m'n boven been. Dit herhaalt ze aan de linkerkant. Omdat ze begint met alle onderdelen individueel aan te zetten vraag ik of het 40 minuten lang zo gaat, alles om de beurt. Het is een tintelt gevoel ik moet er van lachen want het kietelt. Alle onderdelen om de beurt maakt het nog kriebeliger. Maar nee het gaat tegelijk aan. "Oké, ben je er klaar voor?” vraagt ze. Nog steeds een beetje aarzelend zeg ik oké, maar ik zeg wel dat ze niet te hoog moet beginnen met de trillingen. We beginnen bij het basisniveau. Daar gaan we. En dan gaat alles tegelijk aan en ik denk Wooow dat is heftig. Maar na twee keer valt het mee is het niet meer lach verwekend en ook niet onplezierig. De trilling bouwt zich rustig op naar een piek houdt het even vast en bouwt dan weer rustig af. Je hebt een paar seconde rust en dan begint het weer opnieuw. Ik had verwacht dat het minder prettig zou zijn maar het valt reuze mee. Je kunt gewoon ontspannen liggen.

daar lig ik dan

Ondertussen babbelen we nog wat door. Tijdens de eerste behandeling blijft Dominique altijd bij haar klanten. Om het apparaat hoger of lager te zetten tijdens het programma. Op deze manier kan ze haar klanten de juiste behandeling geven. Dominique vindt dat je jezelf wel een beetje mag uitdagen, als het niet onplezierig is en je een beetje aan het gevoel gewend bent. Het kan dan best een klein stapje omhoog gezet worden. We hebben nog zeven minuten voor het eerste deel van het programma en dan gaat het apparaat een tikje omhoog. En dat voel je! Nog steeds niet vervelend of pijnlijk maar je hebt wel weer twee keer nodig om er even aan te wennen.

"O ja" zegt ze. Het tweede deel van het programma is wel wat anders, dus word ik word al weer bang. Er gaan twee piepjes af die aangeven dat het tweede deel gaat beginnen. WHAT THE HELL! Ja, het tweede deel is duidelijk anders. Het is een stuk intenser en ik krijg heel even de slappe lach van het gevoel. Het bouwt zich niet zo langzaam op als het begin maar het is heftiger en langer intens. Als ik na een paar minuten weer een beetje gewend ben aan het gevoel kunnen we weer verder met babbelen.

Een tandje hoger

Dominique legt me uit dat er verschillende programma's zijn. Programma’s voor bijvoorbeeld het kwijt raken van vet en cellulitis. De meeste mensen komen tien keer. De eerste intake proefbehandeling is om mensen kennis te laten maken met de methode en het apparaat. Wanneer je besluit om verder te gaan met de behandelingen kun je een 10-ritten kaart kopen of een halfjaar abonnement. Dit is een stuk voordeliger dan een losse behandeling. De meeste mensen gaan met een goed gevoel naar huis en er wordt zelden geen resultaat geboekt. Daar is ze erg blij mee. Ze heeft al een klantenkring opgebouwd in de korte periode dat ze nu open is. Ze heeft een klant gehad die 10 kilo is kwijtgeraakt en een klant waarbij haar cellulitis zodanig is verminderd dat ze op vakantie weer in korte broek durfde te lopen. Het maakt haar trots dat ze mensen kan helpen zich beter te voelen over zichzelf.

Mijn tijd zit er op. De laatste piepjes gaan af, er zijn veertig minuten voorbijgegaan. Dominique verwijderd de apparaten stuk voor stuk en maakt ze ook gelijk schoon. Waar bij mij nog wat gel zit dat veeg ik weg. Als alles verwijderd is voel ik nog steeds de trilling op de plekken waar het apparaat heeft gezeten. Dan is het grote moment aangebroken is er ook echt wat gebeurd? We gaan opnieuw meten. En ik ben serieus in totaal ZEVEN CENTIMETER kwijt. Ik ben niet op iedere plek wat kwijt maar ik ben erg verrast met het resultaat. Ik had als ik heel eerlijk ben niet verwacht dat het gelijk na de eerste behandeling ook echt resultaat zou geven. Maar zeven centimeter is toch duidelijk resultaat. Na het aankleden praten we nog even na.

Het resultaat

Conclusie

Easy slim kan zeker werken. Met meer dan één behandeling en de juiste voeding instelling kan je zeker de nodige kilo's kwijtraken. Bij Dominique ben je van harte welkom en aan het goede adres om easy slim af te vallen. Het is een lieve en vriendelijke dame die je met geduld het programma uitlegt. Ze zorgt ervoor dat je een ontspannen houding hebt en je zen voelt. Ik zeg: "het is het proberen waard!" Voor meer informatie of vragen neem dan contact op met Dominique Babb of een van de Easyslim.nu studio’s bij jou in de buurt.

 

Intake + proefbehandeling: normaal €79,- nu de hele maand september €59,-

Easyslim.nu Ypenburg

Dominique Babb

Adres: Laan van Waalhaven 98- Den Haag Tel: 06-29353953 Email: ypenburg@easyslim.nu

www.Easyslim.nu

Tijdschrift OEasy

- follow me -

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest - Grey Circle

- zoeken -

- meest recente berichten -

- volgen via email - 

Blijf geïnformeerd en krijg berichten toegestuurd.

Mis geen enkele update

Naam

E-mail

bottom of page