top of page

FOLLOW ME:

Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Nieuwe foto's

Toen ik een half jaar geleden mijn website maakte had ik niet echt een goede foto van mezelf. Dus ik gebuikte de next best thing. Een foto die iemand van mij had genomen, buiten en waar ik het echt koud had.

Toe aan vervanging

Hier links de foto. Zie jij het ook? Ik had het duidelijk koud. Ook was ik ziek, last van mijn ogen en bijna make-up loos. De foto is naar mijn mening niet bepaald een succes. Het is wel een scherpe foto, maar daar is ook alles mee gezegd. O ja, ik draag oorbellen. Zie je ze? het enig leuke aan de foto.

Het is hoog tijd voor een paar leuke vlotte foto's en daarmee ook gelijk tijd voor een website update. Ik heb de neef van mijn man, Geert een app gestuurd. Hij maakt geregeld bedrijfsreportages voor onder andere Stedin en kapsalon Etienne Coiffure (in Den Haag). Ook maakt hij zo nu en dan videoreportages. Na een paar weken hadden we eindelijk de tijd gevonden om wat foto's te maken. Eigenlijk appte Geert mij met: "Pris vanmiddag om twee uur ben ik bij je". Totaal niet voorbereid op wat ik moet aantrekken en alweer make-up loos moest ik daar dus even snel over na gaan denken. voor vrouwen begrippen snel, want het was pas elf uur.

Eerst maar eens kijken wat ik aan moest trekken. Wat gebruik je dan? Hulplijnen! Eerst verschillende blouses aan en foto's maken. Die verzend je naar je hulplijnen (mijn nichtjes en man). Yup, echt waar. Het moment van de onzekere vrouw is aangebroken. Vroeger vermeed ik het vaak foto momenten. Ik vindt dat ik niet echt leuk op foto's terecht kom. Het nemen van foto's vindt ik ook veel leuker.

Welke blouse ik ga aantrekken daar was ik wel al uit. Nu nog een plamuurlaag. Ik ben nu drieëndertig jaar oud en nog steeds last van een oneffenheden. Ik heb het echt nodig. Make-up klaar, outfit ready, bureau opgeruimd en de eettafel voor de zekerheid afgeruimd (mijn jongens eten thuis met de lunch).

De zolder

Inmiddels was het alweer 14.00 uur Geert en zijn lieve vrouw Estelle stonden voor de deur. Nu werd ik toch wel een beetje zenuwachtig. Na het bijkletsen, wat eten en drinken werd het de hoogste tijd om foto's te maken.

Op naar de eerste locatie de zolder. Op de voorzolder heb ik mijn eigen ruimte. Daar staan mijn studieboeken en al mijn knutselspullen opgeborgen. Het nadeel (en de rede dat ik geen van die foto's heb gebruikt) van de zolder is de smalle ruimte en er is weinig licht. Ik heb maar een klein raampje.

Zo een grote vent moet toch wel een beetje zijn kont kunnen keren om een degelijke foto te maken. Daar staan was duidelijk geen optie. We gingen het andersom proberen.

Dit zijn de resultaten van de foto's die we boven op zolder hebben genomen. Ondanks het licht en de smalle ruimte zijn het goede foto's. Pas veel later zag ik dat mijn blazer niet mooi zat. Een beetje jammer dat ik daar niet op heb gelet. Maar goed, ik ben toch ook een beetje een sloddervos dit hoort bij mij.

Boven waren we niet zo heel lang bezig. Terug naar beneden. Op de eettafel heb ik mijn laptop, agenda en telefoon klaar gelegd. Ik studeer zowel boven als beneden. Boven is soms zo eenzaam en alleen. Foto's aan de eettafel was de juiste plek. De volgende ronde kon beginnen. Nu had de fotograaf wat meer de ruimte.

Wat meer de ruimte

De foto's beneden zijn naar mijn menig erg mooi geworden. Dit komt natuurlijk door de fotograaf. Hij heeft een super camera en mijn woonkamer is wit, heeft grote ramen en de zon schijnt de hele dag naar binnen. Het is dus mooi licht en helder. De resultaten vindt je hier onder. Natuurlijk ook een kiekje van ons in action

De foto's die ik heb gebruikt vind je op: Ik ben..

Bloopers!!!!

Dan komen natuurlijk de minder mooie foto's. Blooper tijd!!! Het waren natuurlijk niet alleen maar geslaagde foto's. Er zaten ook echt minder mooie tussen. verschrikkelijke zelfs. Dit is een andere kant van mij, the less beautiful side. Probeer niet te lachen alsjeblieft.


- follow me -

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest - Grey Circle

- zoeken -

- meest recente berichten -

- volgen via email - 

Blijf geïnformeerd en krijg berichten toegestuurd.

Mis geen enkele update

Naam

E-mail

bottom of page