top of page

FOLLOW ME:

Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

De kids mogen kiezen

Vorige week hadden mijn kinderen vakantie. Het leek me een leuk idee als ze voor die week mijn kleding konden bepalen. Een week hebben we helaas niet gered. De rede hiervoor is een dagje uitlogeren, twee dagen heb ik als kluizenaar geleefd ivm studeren en zondag was schoonmaak dag. In totaal hebben ze me vier dagen aan mogen/kunnen kleden. Ik wist niet zo goed was ik moest verwachten. Dit zijn de resultaten

Dag 1 samen

De eerste dag hadden ze besloten om samen met z'n drieën een outfit te kiezen. Het was mooi weer maar omdat mijn kids weten dat ik het, normaal gesproken, altijd koud heb, hadden ze gekozen voor meerdere lagen. Van oorbellen tot schoenen hadden ze het vol het zeggen. De eerste outfit was een grijze spijkerbroek met daarop een lange mouwen spijker tuniek. Daar overheen een spijker jack. Een blauwe hoofddoek en blauwe oorbellen. Mijn nike sneakers eronder. Uhh best warm voor afgelopen maandag (23 graden).

Dag 2 Qais

De tweede dag was het de beurt aan mijn jongste (Qais). Zijn keus was eigenlijk heel makkelijk. Hij ging voor mijn kast staan en trok gewoon wat eruit zonder er te veel over na te denken. Ik draag een rip jeans, een haltertop met d tekst: Dream, Believe, Do, Repeat. Daarop draag ik een lang zwart vest. een zwarte hoofddoek en groene glitter schoenen. Gouden oorbellen en een ketting met een uil hangertje. O ja, als extra accessoires heb ik nog mijn sluitels in mijn hand.

Dag 3 Kader

Op de derde dag mag mijn middelste kiezen (Kader). Zijn motto was simpel en gemakkelijk. Van alle drie mijn kids kan hij het meest goede kleding combinaties maken voor zichzelf. Hij wilde dat ik me prettig zou voelen in de kleding die ik zou dragen. Dus een zwarte legging, een lange checkers blouse en een zwarte hoofddoek. Hij wil de eigenlijk hakken onder mijn outfit. We hadden alleen een ochtend Ikea gepland en dat wilde hij me niet aandoen. Het zijn zwarte sleehakken geworden. Als accessoires heb ik zilveren oorbellen en een korte ketting. Een kleine zwarte rugtas die ik iedere dag bij me heb.

Dag 4

De dag van mijn dochter (Nouriyah). In eerste instantie koos ze voor een groene lange jurk en een groene hoofddoek. Maar er zat een lelijke vlek op. Ze moest wat anders kiezen. De keuze viel op een lang groen tuniek, een zwart legging, een zwarte hoofddoek en zwarte sleehak schoenen. Voor accessoires groene oorbellen (kwastjes), een groene ketting en een sieraad voor op je hand (ik weet niet hoe het heet eigenlijk).

Al met al waren het best leuke keuzes. Ik had verwacht dat ik behoorlijk voor aap zou lopen op de dagen dat ze me mochten aankleden. Of ik had ik meer lagen verwacht of rare combinaties. Gelukkig kon ik gewoon over straat. In de zomer moeten we het van mijn kids nog een keer overnieuw doen maar dan echt zeven dagen.


- follow me -

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest - Grey Circle

- zoeken -

- meest recente berichten -

- volgen via email - 

Blijf geïnformeerd en krijg berichten toegestuurd.

Mis geen enkele update

Naam

E-mail

bottom of page