top of page

FOLLOW ME:

Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Motivatie Quotes!

Als student heb je het soms zwaar. In mijn geval ben ik ook mama, heb ik een keer besloten om een blog bij te houden (waar ik eigenlijk geen tijd voor heb) en werk ik. Ik zeg niet dat ik het hierdoor zwaarder heb dan andere studenten. Absoluut niet! Geloof me ik voel je, echt. Iedereen heeft zijn eigen drukke bestaan. Ik voel de druk van modules willen afronden en eigenlijk geen tijd hebben. Of stressen want eigenlijk stiekem weet je al dat je je doel niet gaat halen. Wanneer moet je leren maar de uren zijn op, er is maar 24 uur op een dag en je bent zooo moe. Dat levert druk, stress en vermoeidheid op. Mijn man, kids en ouders steunen mij en begrijpen het heel goed dat ik moet leren. Ze motiveren me en geloven altijd in mij. Ik ben ze daar heel dankbaar voor. Zonder hun zou ik dit niet kunnen. Je hebt ook de positiviteit en motivatie van jezelf nodig,

Die raak ik nog wel eens kwijt (vooral bij nachtmerrie html) bij sommige modules. Hierdoor raak je je doorzettingsvermogen kwijt. Je wilt niet meer want je bent moe. Je kunt het gewoon niet meer opbrengen om je boeken open te slaan want je begrijpt er toch geen reet van. Daarom heb ik 10 motiverende Quotes gezocht. Print ze uit en plak ze bij je werkplek. Zodat als je opkijkt en je denkt ik kap ermee, dat je de motivatie vindt om toch weer door te gaan. Verander je screensaver op je telefoon en laptop met een afbeelding of quote die jou motiveert. Samen gaan we ons doel halen. JIJ en ik kunnen dit!!

hieronder de 10 Quotes voor verschillende studenten

1. De student die een schop onder zijn kont nodig heeft (Ik dus)

schop onder je kont

2. Voor de student die zijn focus niet kan houden

doelen

3. Voor de student die de wilskracht is verloren

4. De student die niet weet waar hij/zij moet beginnen

5. Voor de student die liever een leuke serie kijkt

6. De student die het zwaarder heeft

7. Voor de student die houdt van uitstellen

8. De student die snel wordt afgeleid

9. De student die even vergeet waar het goed voor is

10. De student bij wie de laatste lootjes zijn tol gaan eisen.

We geloven in je!

Dit waren mijn 10 motiverende quotes. Gebruik ze!

- follow me -

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest - Grey Circle

- zoeken -

- meest recente berichten -

- volgen via email - 

Blijf geïnformeerd en krijg berichten toegestuurd.

Mis geen enkele update

Naam

E-mail

bottom of page