top of page

FOLLOW ME:

Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Het begin

Waar moet ik beginnen en hoe moet ik beginnen? Een hoop vragen gaan door mijn hoofd. Maar een echt antwoord heb ik nog niet. Daarom heb ik besloten om een begin te maken met een kleine introductie. Wie ben ik ? Waarom een blog? En waar moet het dan over gaan?

First things First

Allereerst natuurlijk wie ik ben? Daar gaan we dan.

Hoi, ik ben Priscilla, 33 jaartjes oud. Op 22 jarige leeftijd stapte ik in het huwelijksbootje. Nog geen jaar later kregen we onze eerste "bundle of joy". 3 jaar later waren we als gezin compleet. Ik heb een mooie dochter van bijna 10, een mooie jongen van 8 en de jongste knapperd is 7. Samen zijn ze lief, zorgzaam voor elkaar, knuffelig en maken ze nooit ruzie. Oké, het laatste is niet helemaal waar. Ze zijn samen ook luid, druk en hebben vaak genoeg ruzie. Net als alle andere broertjes en zusjes op de wereld, heb ik me laten vertellen. Om een lang verhaal kort te houden ze zijn "mijn alles".

Het mama zijn combineer ik met een part-time baan als verkoopmedewerkster in een kledingwinkel. Ik werk er nu ruim drie jaar. Hoewel ik het er naar mijn zin heb wil ik hier niet altijd blijven. Ik wil meer en creatiever kunnen zijn.

Waarom met genoeg te doen dan toch studeren? Heel simpel, zoals ik al eerder schreef ik wil niet altijd in een kledingwinkel blijven werken. Daarbij komt dat ik op mijn werk niet creatief kan zijn. En dat ben ik het liefst wel. Omdat ik geen tijd heb voor een dag- of avondopleiding heb ik gekozen voor een thuisstudie.

Als snel kwam ik erachter dat een thuisstudie, mama zijn en werken best pittig is. Ik heb veel struggles gehad met het maken van een goed begin. Hoe moet ik beginnnen? Waarmee moet ik beginnnen? Hoe vind ik de juiste balans tussen studeren, werken en mijn gezin? Al deze vragen hebben ervoor gezorgd dat ik een jaar achterloop. Conclusie is dat ik nu een stapje harder moet gaan lopen als ik dit jaar (eind 2017) mijn Propedeuse wil behalen. Over 3 jaar wil ik de studie afronden.

De vraag waarom een blog?

Daar heb ik een aantal redenen voor. De voornaamste reden is het delen van ideeën of interesses. Mijn interesses zijn best divers. Ik vind knutselen leuk. Of een nieuw recept delen. schilderen, tekenen, muziek het zijn allemaal interesses die ik graag met andere wil delen. Dat is niet het enige wat ik wil delen. Studietips of wat ik allemaal fout doe als ouder. Ik wil het allemaal met jullie delen.

Een andere reden is het verbeteren van mijn schijftechniek. Van docenten krijg ik vaak te horen dat mijn schrijftaal niet helemaal correct is. Doormiddel van mijn blog hoop ik daar verbetering in te brengen.

Tot Slot

Waar zullen mijn blogs over gaan? Het liefst zeg ik: "over van alles en nog wat". Maar misschien is dat wel een beetje te veel. Op het moment sluit ik geen onderwerpen uit. Alles wat me bezig houd en interesseert. Ouderschap, studie, werk, koken, diy's, dyslectie, daar ga ik overschrijven. Het doel is om iedere week minstens 1 blog te posten. Het lijkt te uiteenlopend en te divers. Het enige wat ik daarop kan zeggen is: Aangenaam kennis te maken. Ik ben Priscilla Bechan uiteenlopend en divers.

- follow me -

  • Facebook - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • Instagram Clean Grey
  • Pinterest - Grey Circle

- zoeken -

- meest recente berichten -

- volgen via email - 

Blijf geïnformeerd en krijg berichten toegestuurd.

Mis geen enkele update

Naam

E-mail

bottom of page